ΕΙΔΗΣΕΙΣ

26-02-19 Πραγματοποίηση διήμερου εργαστηρίου με θέμα “Supporting multilingual classrooms”, στη Θεσσαλονίκη, 14-15 Φεβρουαρίου 2019

xenes glwsses1

26-02-19 Πραγματοποίηση διήμερου εργαστηρίου με θέμα “Supporting multilingual classrooms”, στη Θεσσαλονίκη, 14-15 Φεβρουαρίου 2019

Η Διεύθυνση Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών (ECML/CELV) διοργάνωσαν διήμερο επιμορφωτικό εργαστήριο (workshop), με θέμα “Supporting multilingual classrooms”, στη Θεσσαλονίκη, 14-15 Φεβρουαρίου 2019.

Το ΥΠ.Π.Ε.Θ. εκπροσώπησαν η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων, κ. Μακρή και η υπεύθυνη για το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών, κ. Μπομπέτση.

Υπεύθυνος συντονισμού της απόλυτα επιτυχημένης διοργάνωσης από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας ήταν ο κ. Μανιάκας, συντονιστής εκπαιδευτικού έργου Αγγλικής.

Το εργαστήριο πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του 28ου Λυκείου Θεσσαλονίκης, με την πολύτιμη συνδρομή και υποστήριξη του Διευθυντή του, κ. Σοκούτη, αλλά και του συλλόγου εκπαιδευτικών.

Κατά τη διάρκεια των εργασιών του εργαστηρίου παρουσιάστηκαν νέοι τρόποι διαχείρισης των σημερινών σχολικών τάξεων, με μαθητές προερχόμενους από διαφορετικά πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα και στόχο τη συνύπαρξη με αμοιβαίο σεβασμό και κατανόηση.

Επίσης, παρουσιάστηκαν διδακτικά μέσα τα οποία έχουν παραχθεί από ειδικούς, συνεργάτες του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σύγχρονων Γλωσσών (https://www.ecml.at), Οργανισμό του Συμβουλίου της Ευρώπης, ο οποίος προάγει τη γλωσσική πολυμορφία και την πολυγλωσσία, με σκοπό την προστασία της πλούσιας γλωσσικής κληρονομιάς της Ευρώπης και όχι μόνον, με βάση τις αρχές της δημοκρατίας, της κοινωνικής ισότητας και της κοινωνικής συνοχής.

Το εργαστήριο παρακολούθησαν συντονιστές εκπαιδευτικού έργου ξένων γλωσσών και εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από διάφορες περιοχές της χώρας, οι οποίοι το έκριναν ως εξαιρετικά ενδιαφέρον και χρήσιμο για το έργο τους, εκφράζοντας την επιθυμία για περισσότερη ανάλογη επιμόρφωση.

Με το έργο της διάχυσης είναι πλέον επιφορτισμένοι όλοι όσοι παρακολούθησαν το εργαστήριο και κυρίως οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου ξένων γλωσσών.     

Το έγγραφο σε μορφή doc 

                                                                                                                         

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To Top